SFML içerisinde OpenGL kütüphanesini kullanabilmekteyiz. std::vector yerine sf::VertexArray'de kullanabiliriz ancak bu yöntem bana daha kullanışlı geldi. Bununla ilgili olarak aşağıdaki kodu yazdım:
std::vector<sf::Vertex> vertices;
sf::Color colors[] = {
sf::Color::Red,
sf::Color::Green,
sf::Color::Blue
};
float coords[] = {
200.0f, 100.0f,
100.0f, 300.0f,
300.0f, 300.0f
};
for (int i=0; i<6; i++){
vertices.push_back(sf::Vertex(sf::Vector2f(coords[i], coords[i+1]), colors[i/2], sf::Vector2f(100,100)));
i++;
}
Sonrasında draw fonksiyonuna parametre olarak ekledik.
window.draw(&vertices[0], vertices.size(), sf::Triangles);
Ekran çıktısı ise aşağıdaki gibi:
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder