SFML'de Vertex Kullanımı

SFML içerisinde OpenGL kütüphanesini kullanabilmekteyiz. std::vector yerine sf::VertexArray'de kullanabiliriz ancak bu yöntem bana daha kullanışlı geldi. Bununla ilgili olarak aşağıdaki kodu yazdım:
std::vector<sf::Vertex> vertices;

sf::Color colors[] = {
    sf::Color::Red,
    sf::Color::Green,
    sf::Color::Blue
};

float coords[] = {
    200.0f, 100.0f,
    100.0f, 300.0f,
    300.0f, 300.0f
};

for (int i=0; i<6; i++){
    vertices.push_back(sf::Vertex(sf::Vector2f(coords[i], coords[i+1]), colors[i/2], sf::Vector2f(100,100)));
    i++;
}
Sonrasında draw fonksiyonuna parametre olarak ekledik.
window.draw(&vertices[0], vertices.size(), sf::Triangles);
Ekran çıktısı ise aşağıdaki gibi:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder