SFML Çizim Yapma

SFML'de çizim yaparken kendisine ait 2D çizim fonksiyonları kullanılabilir. Onun dışında vertex olarak çizimde yapabiliriz. Onun hakkında şu yazıda bahsetmiştim. SFML'de Vertex Kullanımı

Örneğin daire çizmek istersek sf::CircleShape kullanılabilir. Kodda olduğu gibi:
sf::CircleShape circle(50);
circle.setFillColor(sf::Color::Yellow);
circle.setOutlineThickness(5);
circle.setOutlineColor(sf::Color(244, 0, 255));
circle.setPosition(10, 10);
Dairenin ana rengi ve çapı aynı şekilde dış çizgi ve kalınlığı belirtildi. Konumu da belirtildi. Bunun sonucunda circle nesnesi argüman olarak draw metoduna eklenir.
window.draw(circle);
Ekran görüntüsü aşağıdaki gibidir.

Ayrıntılı bilgi bu sayfadan elde edilebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder